Subject: Ed: Peterburi tee 15 // 17 // 19 // 21 // 21a kinnistu ja lähiala detailplaneering
From: Kristina Jaroševitš <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 09:04:59 +0200

Palun registreerida

Saatja: Merli Mäesalu | TGS Baltic <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 25. november 2024 22:12
Adressaat: Kristina Jaroševitš <[email-masked]>
Teema: Peterburi tee 15 // 17 // 19 // 21 // 21a kinnistu ja lähiala 
detailplaneering

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen teiega varasemalt suhelnud Peterburi tee 15 jj detailplaneeringu 
teemal.

Meile teadolevalt on TLPA Terviseametile edastanud detailplaneeringu 
materjalid 28.10, kuid märkasin nüüd, et dokumentide edastamisel ei olnud 
ilmselt lisatud meie kaaskirja. Edastan käesolevaga arendaja kaaskirja, 
milles oleme täpsemalt välja toonud planeeringu müranõuded  ja ka 
üldplaneeringu muutmise ulatuse – nimelt on juhtotstarbe muutmine käesoleval 
juhul väikesemahuline, so juhtotstarvet muudetakse vaid kuni 27% ulatuses, 
kus vähemalt 73% hoonestusest on jätkuvalt kavandatud ettevõtlusalana ja 
ärimaa sihtotstarbega.

Oleksin väga tänulik, kui saaksite kaaskirjaga tutvuda ja esitatuga 
arvestada.

Küsimuste korral vastan meeleldi!

MerliMäesalu

Vandeadvokaat

  <http://tgsbaltic.com/assets/Uploads/TGS_logo_30-signatuur.png>

Ahtri 6a

,

10151

Tallinn

,

Eesti

Mobiil: +372 5564 0473

,

telefon: +372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tgsbaltic.com/> www.tgsbaltic.com

Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.

​Palun tutvuge meie üldtingimustega veebis 
<http://www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused> 
www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused